niedziela, 4 września 2011

Wyjazd studyjny do Wrocławia

W piątek 2 września wraz z pracownikiem z Wydziału Inżynierii Ruchu ZDiT, Zdzisławem Sowińskim byliśmy z wizytą studyjną we Wrocławiu, który staje się najbardziej innowacyjnym miastem w Polsce jeżeli chodzi o rozwiązania prorowerowe. Wyjazd był o tyle cenny, że pozwolił na zapoznanie się z działaniem owych rozwiązań, wprowadzanych w tych samych warunkach prawnych jakie mamy w Łodzi. Naszym przewodnikiem był wrocławski oficer rowerowy, Daniel Chojnacki, któremu w tym miejscu chciałbym złożyć serdeczne podziękowania za pomoc i poświęcony czas.

Pokaż Wizyta studyjna we Wrocławiu na większej mapie

Kontrapasy


1. Ul. Ofiar Oświęcimskich - kosztem miejsc postojowych; 2.,4. ul. Kiełbaśnicza; 3. ul. Ruska; 5. ul. Św. Mikołaja; 6.-8. ul. Benedykta Polaka - z trójkomorowym sygnalizatorem rowerowym fi 100 z zieloną strzałką dla rowerzystów; 9.-10. ul. Mikołaja Sępa Szarzyńskiego

Kontrapasy z zachowanymi miejscami parkingowymi

1. Ul. Zapolskiej; 2. ul. Ładna

Dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd bez wyznaczania kontrapasa znakami poziomymi

1.-2. Ul. Jedności Narodowej

Pas ruchu dla rowerów kosztem jednego pasa ruchu ogólnego + zachowane miejsca postojowe

Ul. Kazimierza Wielkiego

Bus-pas + pas ruchu dla rowerów

1.-3. Ul. Legnicka

Tramwaje + rowery
Ul. Szewska

Śluza rowerowa

1. Ul. Drobnera; 2. ul. Prusa

Przejście + przejazd podziemny

1.
Ul. Oławska/Galeria Dominikańska; 2.-4. ul. Podwale/ul. Legnicka

Mała architektura

Bulwar Jasińskiego

Pokrywa

Ul. Oławska/Galeria Dominikańska

Stojaki

Ul. Św. Mikołaja

Rower miejski

Rynek

Sygnalizacja z odliczaniem sekundowym

Ul. Sucha/Dyrekcyjna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz